Team ID

Hey! dålig uppdatering men försöker hålla med
Idag kortfattat: Jag var i skolan sen åkte jag och emeliy till mammas jobb, jag köpte tre tröjor slänger in bilder imorgon. Sen åt vi på mcdonalds och sen drog vi till slussen mötte upp jasse och sen drog jag vid halv 6 till karlaplan och mötte elin. därifrån gick vi till "elverket" inte den i lidingö då utan restaurangen eller vad det nu är? där var det mot gatuvåld och en massa coola. ska bli medlem i team id så fick hjälp av mario nu smsar vi han ska säga mer om de sen... ska iallafall kolla det där me han. STOPPA GATUVÅLDET, MOT VÅLD OCH DROGER! och min älskling rosanna rappade mot döda romario, skitduktig! Japp sen åkte jag hem, skitsur ni vill inte veta jag skakade för jag koka av ilska aldrig varit så jävla sur! men nu är jag hemma och ska sova.. pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0