Svar på frågor

hej C, jag har en liten fråga. 
vilken slags av jacka tycker du man ska satsa på nu på våren/sommaen? 

mycket tacksam för svar! 
puss och kram!

2009-04-09 @ 18:26:45
Postat av:

En fråga till C. 
Jag tycker att du har jätte fina ögonbryn! 
men jag är själv inte så nöjd med mina! 
jag är lite mörkblond eller väldigt ljus brut hår ungefär som ditt rigtiga då, men jag har typ kolsvarta ögonbryn med jätte ful form, och jag hatar dom för det ser så konstigt ut med så mörka ögonbryn med ljust hår! jag vill ha ljusare ögonbryn altså! 

så har du något litet tips? 

i love your blogg!

 

Fråga: Lyssna.. hur får du sådär fin hud? Vad göru förnått? Vilka produkter använder du? Caaaioooooo

 

 

 

Svar1 : Hej :) Jag tycker helt enkelt någon snygg, som man trivs i själv. Jag har min skinnjacka, sen andvänder jag en annan jacka som jag kan ta bild på men oftast tar jag bort den jag är inte riktigt någon jackperson. Jag vet inte hur jag ska ta det. Men jag tycker, din stil är din stil! Så kör som du vill, det du trivs i! Puss på dig!

 

Svar2: Jag tror, alltså jag ska färga ljusare. Ritar du alltså dina ögonbryn? Jag har väldigt ljusa, jag tycker inte heller man ska ha väldigt mörka men det har blivit så. Det är snyggt med mellan då passar det både mörkt hår och ljust! Så någon färg emellan, du kan ha en aning mörkare färg på dina ögonbryn eller en aning ljusare. Formen kan du välja själv! Jag brukar prova med pennan innan på handen, sedan börja med ögonbrynet någonstans i mitten och arbeta mig framåt! Hoppas det var till någon hjälp, annars finns det ju jätte många bra ögonbrynspennor och du kan leta efter din färg och den du trivs med bäst! 

 

Pussar, gud tack så mycket! :)

 

Svar3: Jag andvänder inga produkter, ibland lite lotion eller mjukningskräm från Nivea. Men annars så tvättar jag bara bort sminket varje kväll. Har aldrig haft problem med finnar, så det är antagligen generna! Ciao

 

 

 

(Ni som vill veta något, kan ni helt enkelt skriva i kommentarerna. Jag svarar gärna på era frågor! Det är det minsta jag kan göra!) Love you!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0