Svar på frågor del 2

ska du utomlands i sommar, vart?

Jag ska åka till pappa i frankrike i juli ungefär tror jag och sen ska jag, mamma och storebror fortsätta därifrån till runtom i europa/frankrike.. sen ska jag till visby med karin (inte helt bestämt) och kanske med Mischa o gänget till göteborg. Får se hur det blir i sommar!



vilken är din favorit färg?

svart passar till allt, sen gillar jag ju lila, grått o.s.v

vad gillar du inte när folk säger till dig?

Jag är inte sådan som blir jättelätt irriterad, men när jag väl är det så är det inte kul. Så det tar ett tag att reta upp mig. Men såklart det inte är KUL när någon säger kränkande ord.

är du alargisk mot nått?

Nope..

är din mamma äkta blondin?

Yes!

berätta hur din dröm framtid ser ut!

En gigantisk garderob, jag är framgångsrik och allt flöder. Har en gullig kille, en bil och kanske några hundar. Ja, det är en bra framtid! Helst inte smällfet och fattig alltså.

har du inga ögonbryn?

Haha ja så kan man uttrycka det, dom är väldigt ljusa.

varför använder du så nedrans mycket BUS?

Haha, jadu... förut visste jag inte att man skulle tvätta bort den efter typ 2 timmar. Så jag har slutat dosera nuuuu.

vart bor du?

Stockholm

oskuld?

REDAN SVARAT

hur mycket pengar gör ni av med i månaden?

Vet inte hur mycket Martina, men jag gör av med en hel del må jag säga. och bara en liten del av det går till kläder. Jag är en slösare. Mitt barnbidrag går åt redan två månader innan jag fått den.
 
vikt och längd?

Redan svarat, skrolla upp!

hur fixar du dina ögonbryn så perfekta ?

Jag ritar dom själv! Den modellen jag vill ha. Iförsej är jag inte alls nöjd med dom ibland för jag har ju inte färgat dom och dom är helt konstiga. Men iallafall så andvänder jag h&ms ögonbrynspenna den är skitbra! köpte den för inte så länge sen och den har en sådan liten borste som gör dom bättre.



Nöjda? Yey! Ses! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0