Snack om håret.. blablabla

Hej!

Jag har ju snackat en massa om mitt jävla hår. Haha, det har blivit en del färgningar i bloggen. Iallafall, det är ju för att min jävla utväxt kommer ut hela tiden. Haha blir så piss sur, men nu ska jag inte färga mitt hår själv längre. För jag ville ha ljusare, så jag slipper färga och göra en massa. Så mammas kompis, som är sjukt bra frisörska, hon ska komma till oss på lördag. Och då ska hon fixa slingor på mig, så att det blir ljust. Det krävs typ 3 paket för att det ska funka på mitt hår, det är ju fan stört.

Inte kanske lika gult som Lindsays..

Ganska perfekt..

Ganska också perfekt..
En blandning av dessa tre, tack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du skriva vilka färgningar du kommer använda? jag har också mörkt hår och jag vill ha ljusare.

2009-04-07 @ 17:31:25
Postat av: C

Det kan jag absolut göra:)

2009-04-07 @ 18:10:28
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0