Självförtroende.. ?!

Jag är då inte rätt person att säga att jag har bra självförtroende. För det har jag inte, det har jag aldrig haft. Men jag har börjat tänka mer och mer på det här, vad är det för fel.. egentligen? Om jag får höra från andra, och jag inte kan peka ut vad som är felet, vad är då det som är fult m.m? Då har jag lärt mig, med tiden att bara acceptera hur jag är. Kommer inte att bli annorlunda bara för att jag vill det, visst... plastikoperera mig, yeah.. right? Men, man kan inte se ut som de modellerna i tidningarna, retuscherade apor. Om inte din näsa är sne, dina ögon är nere i hakan och din mun är i bakhuvudet.. vad är då, snyggt? Alltså, jag menar.. varför ska man peta ut alla som ser olika ut, ALLA ser olika ut. Vad ska man göra åt det hur man ser ut, visst.. man kan minska sminket eller ha mer smink? Vissa dagar är det så för mig, att jag bara vill ååååh vafan är det här, gömma mig och aldrig gå ut. Så är det, ganska mycket. Men vissa dagar är det bara så att SHIT, kan nån se hur snygg jag är? De dagarna glömmer man ofta bort och tänker, åh men jag är så ful. NEJ DET ÄR DU INTE! Jag börjar tröttna på mitt tjat, visst jesus vilken stor rumpa och vilka lår jag har. Jag ska fan träna bort dom, det är för min skull. För jag inte vill störa mig på mina fettvalkar. Men jag säger det själv, från och med nu. Vemsomhelst som vill säga att jag är ful, visst säg det! Jag älskar din åsikt, men hjälper det dig på något sätt och vis? Och jag, jag kommer bara bli snyggare och snyggare för varje dag. Så är det man ska tänka. Ändra på saker du inte gillar, gillar du inte ögonbrynen? Haha visst, raka av dom. Är din ögonfärg ful? Skaffa linser. Tjock mage? Banta. Eller så kan du helt enkelt skita i andras åsikter, göra det du känner är bra. Och så kör du på det! För det ska jag göra. Har hört en massa crap från avundsjuka fula ungar som säger massa bajs, man ska inte visa sig svag.. det ska man inte, då tror andra att dom kan tracka ner en. Det är så världen är nuförtiden.. så får man väl leva efter den.


Jag hatar min näsa, men jag älskar mina ögon

Kommentarer
Postat av: Mitra &Isabell

Du är supervacker!

2009-04-07 @ 11:06:15
URL: http://ijmj.devote.se
Postat av: Elin

Jag tycker du är vacker!

2009-04-08 @ 02:39:50
Postat av: Anonym

vad fan vet du om världen ? , om hur världen är ?.. folk dör typ av mord , svält och krig o så runt om i världen och du tror att dom verkligen bryr sig om nån tycker att dom är fula ?

2009-04-10 @ 21:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0