Shoes

Tjenä, kom hem för dryg en timme sen. Har inte gjort alls mycket idag, tagit det lugnt. Vart i skolan och så. Igår fyllde ju min kära bästavän Marielle år så var bjuden på födelsedags middag med hennes familj. Jättegott och jättetrevligt. Även om jag skämde ut mig själv.. Det tar vi inte upp.. Haha! Åt grekiska biffar, och sen tårtan vi hade gjort innan samma dag och sen åkte jag hem vid nio. Pappa hämtade mig.

Idag ska jag om någon timme till kista och köpa ett nytt par high heels, skit snygga från bianco 600!! Så ska ha de imorn när vi ska ut på middag jag och några tjejer, för att fira Marielle.. Annars då? Det händer väl inget speciellt.
Kvällens planer -

*Kista med pappa
*Middag
*duscha
*på börja so läxan

puss people!
Älska dig pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0