R.I.P

Hej bloggen

Jag har lite huvudvärk efter igår, men det ordnar sig. Jag ska göra bloggen roligare under veckan, alltså uppdatera och så (med massor av bilder). Igår hängde jag med mina kompisar,först va vi hemma hos karin.. alltså jag och frida, WOW! haha,sen till white night, några andra kompisar hade arrangerat den också så jag tänkte: varför inte? visst jag kände lite elverketvarningar, och så var det också. Bara att det var halvnakna brudar som typ strippade på scenen. Iallafall så körde jag inte den stilen, HIP HOP! det var bra att dom hade the voice alltså såna låtar jag gillar, så de va lugnt.. det var jättevarmt och så.. också. men det jag vill komma fram till är, att Malin Karlsson vila i frid R.I.P, vi var så ledsna när vi hörde det. Jag kände dig ett tag förut, men inte nära.. Jag fattar inte att det har hänt, hon är en av änglarna nu. Det jag hörde var att hon hoppade framför tåget för att hon blivit dumpad av sin kille.. vilket som helst så är det så hemskt, som jag kommer ihåg henne var hon alltid glad och det här var det sista man kunde tro... R.I.P

Sov hos Karin igår och vi kom hem vid 3 tiden så jag kunde inte skriva, jag var helt slutkörd.. Sen hämtade mamma mig imorse och vi åkte till vaxholm, som vi gör varje år. alltid när vi ska någonstans " vi ska promenera " på sommaren vill vi till vaxholm. så blev det också, varmare där!

Idag ska jag göra någonting, måste nog ringa till karin nu det är ingen TÄCKNING!! har försökt ringa tusenbiljarder gånger, iallafall s¨duschade jag nyss för jag var så svettig o äcklig från igår..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är du? :)

2009-04-04 @ 23:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0