Red or black nails?

Hej bloggen!

Jag kan inte bestämma mig ifall jag ska ha röda eller svarta naglar, vilka problem va? Jag och mamma tänkte gå och gymma, för att det endå är så fult väder så kan man passa på att komma i extraform! Och sen är det ju inte öppet på gymmet förens på tisdag nästa vecka, har jag för mig iallafall. Det är ju sånt skitväder! Vad är det här? Usch och fy, men på lördag blir det förhoppningsvis soligt och bra väder och då ska jag ojävlar sitta ute och sola! Det ska bli 16+ enligt vädergrejen iallafall. Så nu ska ni välja, röda eller svarta? Jag älskar det där punkiga och coola i de svarta, men endå det snygga och solbrända looken i rött. Har både ljust rött och mörkt rött.. Ångest. Jag vill också ut och köpa solbrillor, jeansjacka och ett par nya skor eller en fransväska. Det får bli nästa vecka. Jag är så himla stressad just nu.

Jag ska senare på bio med karin (vlad och daniel?) kanske mischa också. Vet inte vilka det blir.. men iallafall så vill karin och jag kolla på dumpa honom. Den verkar så himla bra! Jag skriver lite senare. Puss på er

Det blev Marley & jag. Som var verkligen skitbra, jag började storböla på slutet det är bara för att min hund varit med om detsamma. Nu ska jag inte prata om för mycket, men det var en verkligen jätteljuvlig film, rolig för att Marley var så tokig och så. En vanlig "rea-valp"




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Svarta naglar skulle jag ha kört på, det är snyggast!

2009-04-09 @ 15:33:31
URL: http://iennifer.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej C, jag har en liten fråga.

vilken slags av jacka tycker du man ska satsa på nu på våren/sommaen?



mycket tacksam för svar!

puss och kram!

2009-04-09 @ 18:26:45
Postat av: Anonym

En fråga till C.

Jag tycker att du har jätte fina ögonbryn!

men jag är själv inte så nöjd med mina!

jag är lite mörkblond eller väldigt ljus brut hår ungefär som ditt rigtiga då, men jag har typ kolsvarta ögonbryn med jätte ful form, och jag hatar dom för det ser så konstigt ut med så mörka ögonbryn med ljust hår! jag vill ha ljusare ögonbryn altså!



så har du något litet tips?



i love your blogg!

2009-04-09 @ 18:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0