Påsk *gäsp* lov

Vi var ute och cyklade i bromma och vi blev helt slutkörda för uppförsbackarna. Vi stannade vid alviks torg och käkade två glassar och sedan fortsatte hem. Sen solade jag lite ute på balkongen och visst fick jag lite färg, men inget man märker sådär mycket. Tänkte gå ut men får inte göra det för att jag lovat (DUMMA JAG!!) att vara inne hela helgen med familjen. Men imorgon då jävlar, ska ut och shoppa (listan för det är:
tunika
kanske ett par shorts -om jag hittar
ETT MÅSTE: SOLBRILLOR!

Annars så ska jag nog sola eftersom det är sista dagen av lovet, imorgon alltså. Är jag den enda som måste sitta inne hela påsken typ? Ikväll ska jag tamejfan tvinga mig själv ut

Åh jag saknar mina svarta glajor var helt kär i dom.. så gick dom sönder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0