Osminkad - a night all alone with U guys;)

Hey my babies!

Jag kom precis hem var ute och köpte en sak på Åhléns som ni får se sen! En liten överraskning. Mamma kommer inte vara vid datan ikväll so it means, you and ME all night looong! Girls night? om det finns några killar därute, hejja! Ja iallafall hade tänkt titta på de jag köpte sen ska jag antagligen bänka mig framför tv:n och ta de chill.. eller kanske borde öppna SO boken och iallafall göra VG MVG frågorna. Imorgon är liksom sista dagen innan provet, och jag fattar iiingenting. Jag undrar vad ni tycker, tycker ni man kan ha en såndär liten väska?, ursäkta, haha det kan tas fel. det är ju fint med små väskor, men jag är en STOR väsk människa. Men det är så skönt med små! Ångest. Bjuder på en liten reggaeton remix av roll it gal älskar reggaeton




har funnit ny passion för reggeaton, men gillar hiphiop och rnb mest

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du din väska på bilden?:) skulle uppskatta om du svara hihi

2009-04-19 @ 10:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0