MM

Hej favoriter!

Sitter hos Karin nu vi ska kolla på skräckfilm, ska ringa hanfrån team id snart jag har inte fått tag i rosanna. men vi hörs senare jag lägger upp lite tråkiga bilder från festen då

Älskling och jag NU!

Min nya tröja dessutom!

Karin och Signe på prinsesstjejmiddagen haha

Linnea och Freja

Freja igen, Elin, Alice

Elin, Alice och Emelie

WIHOOO




Emelie, Linnéa, Alice och Louise

Matilda, Thomas och Freja
Emelie, Freja, Gustav, William och Alice

Detta är bilderna från början av kvällen när alla började komma, det var väl inga bilder från lokalen. Bara att jag laddar in de!

Kommentarer
Postat av: Anonym

går du i engelbrekt?

för några på bilderna går där , asså ja har gått där men ja har aldrig sett dej:S

2009-04-21 @ 21:41:05
Postat av: C

Nej det gör jag inte, jag umgås bara med de flesta av mina vänner därifrån! ;)

2009-04-21 @ 22:32:16
URL: http://jellylips.blogg.se/
Postat av: Anonym

har freja nån blogg?

2009-04-23 @ 14:05:43
Postat av: Anonym

har freja nån blogg?

2009-04-24 @ 20:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0