Min bebi är sjuk..

Hejhej!

Vad vill ni att jag ska göra för att göra bloggen bättre? Martina uppdaterar inte så mycket längre, hon är i göteborg nu och jag vet inte när jag kommer höra från henne. Men jag ska börja designa om bloggen för den har så tråkig design och allting! Så kom med idér det är jättebra. Idag ska jag vara med Emelie, jag ska vara med karin om jag har biopengar men så verkar det inte vara. Min lilla vovve är sjuk, hon är så konstig, hon brukar alltid ha jättemycket energi och vara glad, men nu märker man verkligen att det är något fel. Hon kommer inte när man säger hennes namn, hon stirrar bara på en. Sitter och gör ingenting, hon andas jättemycket. Det är ett tecken på att hon är nervös eller varm, hon är stressad. Mamma läste på internet, hon har feber och är stressad. Hon har inte sovit alls, så nu ligger mamma och är helt tyst så att hon ska kunna sova utan att väckas. Så ska vi se om det blir bättre... min bebi..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0