Lördag - tummen ner..

Jag kom nyss hem från det iskalla. På dagen var det ju skitvarmt men sen blev det iskallt, jag cyklade ju till karin. Och gissa vad? Karolina skjutsade mig till vanadis, vi tog upp cykeln till där var sebbe,pontus,jojje satt och sen satt vi där dom grillade. Sen så ville jag och karro åka lite, så jag åkte först bakom där, sen ville jag prova köra och när jag kör så hahaha svänger hjulet så att det går sönder så vi fick ta framsidan och köra med den för hela långa vägen till närmsta cykelställ så får den vila där över natten. Vi mötte Sara, Julia, Emil, Felix, Martin och någon jag inte vet namnet på. Så stack vi till (ÅH TRÅKIGASTE STÄLLET VAR SÅ JÄVLA SUR!) johannes. Jävla onödigt för jag skulle till ivar med frida och madeleine men så blev det ju inte då... iallafall så åkte jag sen därifrån för jag var den enda som tyckte att det var skitråkigt och bara förjävligt töntigt och kallt. Så busringde någon mig, "hej det är hampus" jag ba jaha okej. "du vet vem jag är" jag ba jasså, en busringare? Typ något sånt visste hela tiden att det var busring, sen han ba hampus med fiskarna i händerna jag ba va? Sämsta busringningen ever! Haha sen fick jag veta att det var theodors kusin.... jaha??
"mami är sängliggande så jag tycker jättesynd om henne, det är bara så ledsamt att se :( love u mami




ps. Är ganska nöjd med hårfärgen jag har nu! Visst att jag ska ha mörkare? Men jag har känt mig rättså fin varje dag den här veckan med denna hårfärg! (dock inte i skolan....)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt tröjan? :) pusspuss

2009-04-26 @ 12:31:23
Postat av: Corinna

Det är Karins, ginatricot har jag för mig!

2009-04-26 @ 15:19:56
URL: http://jellylips.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.aryanm.blogg.se



Gissa vikten på den undernärda modellen jag har skrivit om!



www.aryanm.blogg.se

2009-04-26 @ 15:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0