Jag lovar att ta med mig kameran imorgon, till TROSA(N)

Hej bloggen! Gud vad jag älskar att säga det, när det känns som att jag inte skrivit på år! Och det är faktiskt inte på två dagar, och om inte - så är det faktiskt min internet. Nu skyller jag på det, så hata inte mig för att jag inte uppdaterar. Jag ska ta med mig kameran imorgon för att jag och min familj ska faktiskt till trosa (?! vet inte om jag ska vara glad eller sur).. vilket blir lite intressant eftersom jag aldrig varit där. Men som man brukar säga, kortaste vägen till fittja är genom trosa! Juste föresten, glad påsk! 

Idag har jag varit på långholmen med mina älsklingar Mischa,Agnes Boel, Karin och Vlad. Men det var på dagen, vi skrek: WELCOME TO SWEDEN! till turisterna som var i sightseeing båtar. Vilket var lite kul, så när vi skulle gå vid halv sju så kom det ett gäng med snygga killar. Som visslade och whatever, så skulle vi ha grillfest ikväll med dom. Men vi kom en timme försent, dom hade lämnat grillen men inget syn på killarna. Bara ölburkar. 
Men så orkade jag inte åka till bromma med dom så jag drog hem istället,vilket som är mysigt för jag är helt död i benen och vi ska faktiskt kolla på slumdog millionare, jag tycker inte den verkar bra men alla säger att den är ett MÅSTE? Då ringde iallafall lilla Nicklas och det var ett tag sen och dom var lite fjantiga för dom var på fotbollsläger. Haha, det var någon som skrek som en höna i bakgrunden. Men iallafall, för att ersätta detta hemska ska jag ta med mig kameran! I promise you, i sweeeear


Jag och Karin på morgonen, klara för att ge iväg oss till gymmet!

Här sitter jag och bloggar




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för dator ?

2009-04-12 @ 21:19:13
Postat av: c

Mac

2009-04-13 @ 00:37:19
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0