hola /M

tjenää. Kom nyss hem, var ute med nadja och jasse en snabbis. Gjorde inget alls, bara, satt ute och snackade. Innan det var jag med kassandra, emma och fredrica. Vi gjorde inte heller alls något speciellt. typ var ute och jag och fredrica skrämde typ folk.. haha, fråga inte. Jag och freddan har vår egna humor.. haha!, Sen tagga vi  til fredrica och lite så - inget märkvärdigt alls..
Ååå, jag vet inte alls vad jag ska skriva. mina inlägg blir så tråkiga och jag är sämst på att förmulera så texten ser bra ut..
Kan faktiskt passa på att svara på en liten fråga. Det super söta blommiga linnet jag har är från indiska. Den är gjord till en högmidjad kjol vilket är asläckert. Men en dagar som den när solen skiner och det inte är så varm så passar den jävligt bra till ljusa jeans. Har jag fel? neeeeej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0