Helloooo

Sorry för de är bara uppdateringar på kvällarna, men det är då jag är hemma. Och det är väl på kvällarna ni läser? Whatever det ska bli mer! Men just nu är det massor bara. Borde tagit me kamera, sorry! Jag och mamma åt iallafall, sen så åkte vi till gymmet.. där vi köpte årskort, japp det är sant! Jag SKA börja gymma, och det är inte längre bara babbel jag ska träna som en höna!

Efter gymmet så träffade jag Melissa vid odenplan, MIN PEPSI! Hon hade färgat sitt hår brunt, asfint! Och vi åkte runt sisådär, jag busringde till några från hennes skola haha.. sen så åkte vi till globen där jag nödkissade och sen åt vi. Vid åtta åkte jag till Karin och där låg vlad o sov. Sen åkte vi o mötte Sebbe o Pontus och senare kom det fler kompisar... vi hängde bara sen åkte jag hem, imorgon ska jag chilla hemma känner jag. Så ska karin komma hit senare o vi ska ha MYS! På onsdag kommer storebror :) Och jag slog in armen nyss den typ schmaschade in i stolen.. litet blåmärke :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0