Grillning och sen hem

Hola my gals!

Kom precis hem, japp det är torsdag kväll och det känns som helg! Imorgon ska jag (KANSKE) ut och jogga med frida på morgonen men jag tror inte det blir av. Men i skolan har vi färgtema men om inte emelie tar med sig sin lila tröja kommer jag vara boring, iallafall så ska jag efter skolan cykla med sandra och göra det vi gjorde idag- grilla. Det var ju så mysigt! Det ska iallafall göras igen, kommer få bilderna senare av louise och karin (lite av karolina kanske) men jag har också tagit men fattar inte hur man får bort dom från mobilen har ingen sladd!Vi cyklade hem, alltså haha Frida jag måste ge henne 5 av 5 tosters! Alltså hon klarade av hela uppförsbacken från brunsviken till sveavägen.. DUKTIGT!  Pusspuss




Cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0