Godnatt!

Ingen vidare uppdatering. Men jag ska bli bättre! Imorgon vill jag fan sätta mig ute på en krog vid gamla stan och mysa i solen, (..ja juste! hoppas det blir sol) men fan man missar halva dagen när man sitter inne på en skoldag. men slutar ganska tidigt har jag för mig. Jag ska gymma efter skolan, ja juste... jag ska kanske börja ta sånglektioner! men det är inte säkert. iallafall, lite trött nu så jag babblar på. ska duscha nu! Ciao Bellas!/c
                   

Kanske borde bli mun-modell? ha-ha....

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ju för fasen dragit ett fet jävla streck runt munnen.. läpp-penna kanske?? :P

2009-04-14 @ 19:29:34
Postat av: c

haha näää :P de är bara läppstift och sen har jag lagt på ljusare... ser knäppt ut va?!:D

2009-04-15 @ 16:44:17
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0