Godis i lass

Tjenare, kom nyss hem. Skulle ut och köpa lite candy till broder för 100 kr. Riktig tjockis, men vafan ibland får man fan unna sig lite onyttigt. Tycker jag iallafall!
Så stod inne på ica och lassade ner, då ser jag jessica och julle, så var med dom ett tag. Vi gjorde typ inget, satt bara ute på en parkbänk. Sen kom Eddie och Jannis.. Och drog typ precis då. Har inget mer att säga, juste jag har tandläkar skräck så jessica ska följa med mig på fredag, gullig av henne!
Puss från MMMMM

Bjuder på en rikgit ful bild, men vafan. Haha tagen för några dagar sen!!

Kommentarer
Postat av: c

Du är inte ful! Vi måste ses bruden hör av dig <3

2009-04-13 @ 23:45:49
URL: http://jellylips.blogg.se/
Postat av: Anonym

var har du köpt linnet? :)

2009-04-14 @ 16:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0