Fastfood

Det är inte bra med hämtmat, men jag har faktiskt ingen mat hemma och dessutom så tackade jag nej till mcdonalds! Så one point, gick till ett wokställe och köpte wok. Skitgott! Jag skulle åka till lilla essingen, men sen så var det skitkul på bussen. de var ett killgäng, dom gick längst bak där det var en fullgubbe, och han vaknade till och typ skrek på dom, - ska vi slåss? Lalala, så jag satt och garva därfram. Har inte hänt så mycket, träffade wille och martin ett pyttelitet tag sen åkte jag hem nu måste jag plugga för jag har prov imorgon.

Imorgon är det FREDAG! Jaaa! Jag ska vara med Karin, sola om det är soligt. Sen ska vi sola solarium med frida antagligen, så alla blir snygga och brunisar! Sen ska vi åka till bromma och träffa killarna antagligen. Om jag inte drar till emelie, får se! Puss på er




Det är webben som gäller nu när jag inte hittat kameran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0