Fast and furious

Fan..! Jag skulle ju gymmat idag. Aja kan göra det imorgon och träna lite på bollen idag jag måste bli slim och nu är de typ försent. Iallafall så orkar jag inte dra ut idag. jag är megatrött och jag ligger i sängen och håller på och halvsover till fast & furious som vi laddat ner. den är bra men har bara sett 40 minuter av den. blir så avundsjuk på kvinnornas snyggo kroppar! imorgon så är det tänkt att jag möter elin och går på någon mot våldtäckt och drogergrej! .. vet inte, men vi hörs lite senare ska äta nu


Nej jag brukar inte ha lugg men såg helt galen ut utan, men inte så klok ut med heller. men man kan inte alltid se perfekt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0