Dixie ska till veterinären imorgon:(

Hey jelly!

Kom nyss hem, har jätteont i magen, kan säga att jag har m 2 the s. (ja.. ni får klura ut de själv) så jag stack tidigare från nicole, emelie och jossan. Vi hade iallafall kul men gjorde inte så mycke, kom hem och är jätteorolig för min lilla bebi.. vi ska köra henne till veterinären första vi gör på morgonen. Skulle gymmat egentligen då, idag cokså men det blev inte av. Men våran familjemedlem och älskling är viktigare än allt. Jag fick bära henne, vi gick ut med henne för vi tänkte att hon skulle få frisk luft.. men hon orkar inte gå, jag fick bära henne för hon inte kunde röra på sig.. är så himla orolig, nu har jag lagt henne på sängen men hon kan inte sova.. hon är stressad, hon skakar och jag hör att hon har ont för hon andas så mycket, alltså hela tiden, och emellan andningarna skakar hon och låter lite.. jag får så himla ont i hjärtat :( min älskling...

Nicole sminkade mig helt stört, alltså haha jag tycker jag ser ut som en transa helt ärligt men jag älskar ögonbrynen på något sätt. Ska köra på lite tjockare, har så himla smala annars... men mina ögon är helt bajs!!





Där ligger min lilla råtta och andas djupt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du gillade ju inte ögonbryn med "skarpa" kanter..

2009-04-06 @ 00:31:03
Postat av: c

Jag har det annars, men helst skulle jag inte ha men det blir så... själv är jag nöjd med dom här, så..! =)

2009-04-06 @ 00:45:32
URL: http://jellylips.blogg.se/
Postat av: stephanie

hehe ja :) de är ju hur mysigt som helst att sitta där.

söt du är föresten :)

2009-04-06 @ 01:19:13
URL: http://ohstefanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0