Crazy! - men lyckad kväll

Juicy! Jag kom hem nyss och gick ut med hunden. Det var galet kul! Alltså haha hela kvällen blev totallyckad, inget gick snett om man säger så. Först mötte jag upp Felix och Karin i t-centralen, sen åkte vi till mälarhöjden där julia och sara var sen kom det fler och fler vi satte oss någonstans det var jättemysigt och det var massor, jag kände typ 3 av dom. Så var vi där och så kom typ "Lincoln" och en annan, sen en till, dom var galna indiska från bombay. Lincoln var galen och dansade hela tiden och förstod lite svenska, sen han andra förstod ingen och det var askul när jag tjatade ut "har du stor kuk?" då han var trevlig och trodde jag bara, HEJ! Haha, iallafall så skulle jag och Karin gå. Så kom dom efter oss, vi satt bredvid en kille som jag snackade med haha galet och då var det värsta "BLACKCREW" oh jag diggade dom dom skrek när killarna kom haha allt var stökigt och jag garvade som fan. Vi snackade om Karins kända SEXBOK! Och sånt, ja iallafall så sa jag att han killen bakom var en apa och han tog illa upp.. jaja life goes on! Sen mötte vi upp sura Vlad som tappat bort sina nyklar och busskort och var jättenära på en rejäl smäll för jag skrattade åt honom, jag trodde inte han var seriös.. och daniel var med. Sen så åkte vi till mcdonalds där vi såg små busingarna kitty amanda o.s.v vet inte va dom heter och dom var väl helt borta, anyway, åt vi ett par glassar och så åkte jag och daniel 4an hem och vlad och karin någon annanstans!!! Imorgon ska jag väl vakna tidigt och gå och kolla på Emelies dansuppvisning! Skulle sovit hos henne men mina batterier fuckade så jag kunde inte ringa förens nu... jaja det ordnar sig!! Puss



Dom andra vägrar laddas upp... Hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0