/ corinna

Hej bloggen!

Var ute i Forum Nacka idag och köpte en jeansjacka, solbrillor och ett par vanliga örhängen. Åt nyss och så nu ska jag väl bänka mig framför tv:n och titta på lilla harry potter. om drygt en halvtimma börjar "skicka vidare" på kanal 9. Men Harry Potter är en gammal god vän! Haha ska nog snart ringa emelie, har pluggat lite so idag men det är helt oklart för mig alltså. Imorgon ska jag gymma och kanske träffa karin, (skulle träffat nicklas idag men de blev inge)

Jag just nu

jag i alvik när vi cyklade igår

Lyckades verkligen fucka till mig, men iallafall jag i forum nacka

En liten fjortis-klick på mig i nya solbrillor, vad gör man inte när man har tråkigt?

Min nya jeansjacka och pärlörhängen


SO-plugg...... zzzz

Kommentarer
Postat av: moa

var har du köpt den där blommiga blusen som du har på tröjan? skitfin :D

2009-04-13 @ 21:57:12
Postat av: Anonym

var har du köpt den där blommiga blusen som du har på bilden? skitfin :d

2009-04-13 @ 21:58:05
Postat av: c

Den är köpt på ginatricot :)

2009-04-13 @ 23:44:30
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0