Come on!


Jag vet att det är jävligt synd att Martina slutat blogga i denna blogg, och jag saknar henne också och det kom lite som av en chock för att jag ville ju ha henne men jag vet endå att det är svårt att hinna med att blogga ibland. Därför vill jag hålla bloggen uppe! Men då måste jag få kommentarer, tips och råd om hur jag ska fortsätta med bloggen. Vad tycker ni? Tycker ni jag ska göra något speciellt som ni vill läsa? Kom igen! Kommentera. Det är tråkigt att skriva utan att ha någon respons. Det är ni läsare som väljer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sätt mer ut ou´tfits och vad du köper dina kläder , du har så grymt snygg stil tkr jag !:)

2009-04-26 @ 19:59:54
Postat av: Anonym

smink kläder tips dagens osv :)

2009-04-26 @ 20:06:10
Postat av: Corinna

Tack så mycket! :)

2009-04-26 @ 22:43:59
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0