Back from TROSA! :P

Hejhej! Härligt väder, ätit god mat, kan man vara mer nöjd just nu?
Vi kom hem från "trosa" för en timma sen kanske, nyss åt vi mat och jag har faktiskt bilder från dagen! Det var en ganska mysig liten "stad" eller by eller vad man ska kalla det. Men jag skulle inte kunna bo där, för jag är en sådan innerstans människa. Alltid bott i stan liksom, det är bara ett minne blott för mig att flytta till landet och skaffa kossor. Jag hatar naturen, älskar avgaser. Det var iallafall jättesöta villor och så där, mamma blev totalt förälskad i dom men det var roligt att det var en massa "Trosas Pizzeria" eller så. Ja... snacka om humor. Nu ska jag kolla på sandor slash ida som jag aldrig sett. sen ska jag iväg och cykla!

Många dockhuslika och färgade hus som var urgulliga

Under pizzerian, inte en så rolig bild på mig. t-shirten blåste så jag ser extra enorm ut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0