amore

Min bebis, min älskling. Jag kommer alltid finnas här för dig, blä för den där skiten. Om jag skulle uttrycka mina ord för dig skulle det bli en hel bibliotek, dig går inte att beskriva. Du är helt fantastisk, underbar och bäst! Jag vill aldrig förlora dig, du finns alltid här för mig och du vet att jag finns här för dig. Vi har gråtit, bråkat, skrikit, skrattat, slåtts, sovit, druckit, kissat och massa mer tillsammans. Haha ja gjort allt möiligt! Mina minnen med dig kommer jag aldrig att glömma, har haft många av mina lyckligaste stunder med dig!


Den som inte har en person för dig tycker jag jävligt synd om, men alla som är runtom dig vill nog inte släppa taget. Du är min allra bästevän och barndomsvän, det är så synd att vi tappade kontakten med varandra annars skulle vi känt varandra i hela tio år! Men det är bra senare än aldrig, för genast när vi var med varandra satt vi igång! Det kändes så bra, jag kan alltid säga allt till dig och jag vet att du inte säger det till en annan. Du är så äkta, när alla andra är falska. Du är vad jag kallar en sann människa, och vi ska ju flytta ihop med varandra! Så jävlar om det här inte kvarstår då vet jag inte vad jag gör med dig, torterar dig med chicken nuggets. Fy, skulle kunna sitta här en evighet men jag bestämmer mig att jag slutar nu. Nu. Okej jag slutar nu! Var vid min sida resten av vårt liv, LOVA MIG! Och bli inte som alla andra, du är bäst precis som du är.Min alldeles egna Karin Larsson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0