1 APRIL


Hey!

Har inte kunnat blogga på dom senaste dagarna. Ber om förlåtelse för det! Jag ska börja blogga kraftigt mycket i helgen, det kan jag lova er. Det har varit en massa trubbel med internet och så har jag pluggat varje kväll sen i fredags. Har inte varit några utedagar dessa dagar i veckan. I helgen ska det bli galet och sova hos karin och hela skiten! (tror jag?) Så då har jag absolut med mig kameran och då blir det bilder på allt jag gör. även när ja går på toa!!! (eller?)

Jag blev så chockad och så ledsen, the voice.. imorse så sa jacob höqvist att han fick kicken för han visat rumpan i radio när dom tyska cheferna hade viktigt möte och jag kommer helt ärligt inte kunna lyssna på the voice mer, paul haukka är ju fullt seriös hela tiden, och josefine crafford hänger efter jacobs ord hela tiden som "ja, visst är det så" det är jacob som leder programmet! Vafan är det här. PROTEST! Gud vad pinsamt! Jag är så lättlurad...

Imorse kollade jag med klassen på skolbio Patrik 1,5 och så hade vi lunch och SO och sen NOprovet! Kunde allt och är så himla nöjd... satsar på riktigt MVG! och det är ju 1 april idag, men jag hann tyvärr inte köra ett bra skämt iår me mamma, sa att jag var gravid men det gick inte så bra... förra året funkade: MAMMA! DET ÄR EN NAKEN MAN UTE PÅ VÅRAN GÅRD! /c

Kommentarer
Postat av: Amanda

Va det inte bara ett första april skämt att han ska sluta då ?

2009-04-03 @ 17:50:32
Postat av: C

Jaaaa det var det, jag gick på det..

2009-04-05 @ 14:40:20
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0