YES-man!

Kom precis hem, var på Yes man med kära bror Fanny! Den var så grymt bra ska ni veta. Varje stund så skrattade alla i biografen, ni kommer inte ångra er! Före bion gick vi runt i sergelstorg lite, då vi var påväg till mcdonalds eftersom det var riktigt kallt ute. Så såg vi en mulattfamij som såg helt normala ut när plötsligt, deras unge en liten pojke som var drygt 5 år gammal eller något bara spydde rakt ut och sedan var som vanligt igen. Alla tittade och undrade shit liksom, för hans mamma började skratta. Vi trodde först dom inte märkte men sedan spydde han igen och igen, och när vi hunnit komma in till Mcdonalds så kom dom efter och pojken spydde utanför mcdonalds rakt utanför ingången. Dom kom in, tog servetter, torkade av det och sedan fortsatte. Oroande!

När vi satt där var det ett par killar som tittade på oss, 16+ ungefär. Först var det liksom ingenting, jag och Fanny blev lite utråkade så vi gick ut. Det hagelregnade så vi stod under en grej, så kom han,deras kompis som satt därinne stod bredvid oss. Han kom blygt och bara stod där "Har ni cigg" vi ba eh nej. Så började jag tveka, förjag var inte säker om det var deras kompis så jag trode han skulle typ råna oss eller något. Haha, vad tänker man liksom? Så vi gick lite därifrån, så såg vi att hans polare satt och garva för han fick värsta dissen. Stackarn! Vi såg dom inte mer så vi stod bakom ett hörn och skickade en bild på det vi stod bredvid med bluetooth till "DEN SNYGGA JÄVELN" men ingen kom... haha!

Efter filmen så sa vi att vi skulle säga JA till allt. Så vi gick in till mcdonalds för jag var tvungen att kissa. Verkligen! Han killen kom ut därifrån. Det fanns ingen toapapper eller något. Jag menar come on? Han hade inte spolat och det var typ kiss överallt. Eller så såg det ut iallafall. Vi var så äcklade men jag kunde verkligen inte hålla mig, jag ba "Kom igen, C jag ska ju säga JA till allt!" Så jag ba jag kan vekligen inte stå! Vi kom ut därifrån så stod han i vår busshållsplats. Vi garvade vi ba HAHA det är kisskillen. Så skulle inte bussen komma förens om 9 minuter, vi ba åh vi e sugna på lite tuggummi. 7eleven? Vi kutade ner till 7eleven, det var stängt, och det var långt ifrån! När viskulle gå tillbaka: "Vi springer på ett ben ända till busshållsplatsen"och de var LÅÅÅNGT. Så såg fanny vår buss så vi kutade så snabbt.

Ska inte tråka ut er! Silly me... lägger in dagens O också. PuS! / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0