Ute med Natta& mello

Hello my fellahs! Det var ett tag sedan, förlåt att jag inte skrivit har varit lite segt härhemma. Stack ut idag för första gången på tre dagar, träffade Didde en väldig snabbis och sedan åkte jag till hötorget för att träffa min darling Melody! Och jag är seriös och inte överdriven med att jag säger, vi var bästisar och så tighta och vi har inte träffats på ett halvår! Natta träffade jag förra veckan. Men så var vi med varandra, åt och så.. Ja ingenting speciellt, ringde flum-evelina och ska träffa henne tomorrow. Pöss, helt otroligt att min kamera är helt fucked up igen när jag andvänt den några gånger idag.

Kära Melody som åker till Thailand i 2 veckor imorgon.. :(

Söta Natalie som stannar i Sverige med mig! Jihuu

En riktigt ful och oseriös bild på mig

Värsta bilden men ajaja! Vi bad städaren ta haha schön kille

En snabbis outfit! Cya/C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du köpt tröjan? kram

2008-12-26 @ 21:59:08
Postat av: Anonym

vart är tröjan köpt? :)

2008-12-26 @ 22:57:09
Postat av: malin

en fråga bara du har en svart fjällräven på en bild och nu en grön vilken av dom är din?:S

2008-12-27 @ 03:05:54
Postat av: Anonym

var har du köpt din mössa? pussss

2008-12-27 @ 13:35:41
Postat av: C

Jag fick den i julklapp ;p gissa! haha ginatricot!

Jag vet, men jag och min kompis bytte ett tag och sen bytte vi tillbaka. Haha återigen: gina:P:P:P

2008-12-28 @ 00:00:38
URL: http://jellylips.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg din tunga.. fläskfile?

2008-12-30 @ 18:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0