U call me bitch like its a bad thing

Hello! Såg pinsamma bilder från igår på SBN där några av mina kompisar var, eller f.d eller vad man ska säga! Men gud! Så var det en från min skola som säger, och säger och säger att han inte är fjortis. Okej ta inte illa upp men plejset är bara LIIIIITE fjortisstämplat. Whatever! Ska inte sitta och klaga över det, för jag var ju inte där då. Jag vaknade rättså sent idag och mamma och storebror stack och köpte julgran. Jag har ont i magen så jag bestämde mig för att stanna hemma. Det är jättemörkt ute ju! Men kanske ska träffa Fanny bror senare på kvällen. Lägger in lite från någon skjorta jag bara drog på mig. Och hoppas på att jag köper en färg i veckan så jag kan färga mörkare, sista färgningen blev askass! PUS! C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0