Old and wrinkly

Jag är taggad till typ varenda skumma bild på facebook. Eller så känns det iallafall, om dom lägger en ful bild på en gammal gubbe så taggar någon "C" ja.. eller mitt riktiga namn! I denna stund så var det bilden under.. så jag blev taggad av någon jag inte har en aning om vem det är men jag tror det är den där lilla snubben som går i min pararellklass. Inte för jag snackat med honom någongång. Han försöker väl vara rolig, som dom andra. Börjar jag bli rynklig?

Jag vaknade och åt lite av min youghurt när mamma säger att hon måste rusa till en julfest eller början på en och jag inet fått mina pengar. Så jag är tvungen att slänga på mig kläder och sedan gå ut halvhemsk sådär. Fräscht! Hon kör mig till bankomaten tar ut pengar och sen åker jag buss hem. Whatever. Nu har storebrollan stekt ägg. Dom var inte speciellt goda för dom hade knappt någon krydda på. Så jag åt inte upp dom :p Lägger in outfit senare eftersom jag inte har några hyfsade kläder på mig än. Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0