M is in taaaaaa hooouse

Hello sexy! Den här Torsdagen har vart extremt chill, förutom att jag startade morgonen med huvudvärk, I hate! Duschade lite snabbt innan jag gick iväg till skolan. Och skoja inte, riktigt bääd hair day. Annars var det lugna fisken. Efter julbordet i skolan åkte vi till gamla stan och rann runt där och kollade. Det slutade med att jag, Anna och Sara hamnade på ett galet mysigt cafe. Efter det drog jag en sväng till Joanna runt sju tiden och drog vidare hem efter någon timme. Nu gör jag inget särskilt, har lockat håret. En flammig hollywood look (bild längre ner) C skulle egentligen kanske sovit hos mig men det var lite knas. Sitter nu hemma istället helt själv, ingen är hemma så tillbringar natten all alonge. Imorgon åker jag till Göteborg och kommer därför inte kunna ha tillgång till datan och inte skirva i bloggen, men C lever ju fortfarande.  Imorn på morgen kommer Anna och Sara, vi fixar oss tillsammans och käkar frulle.

                     


Dagens outfit
Tröja - diesel
Byxa - Bik bok, sytt in själv (ingen bild)
Armband - Glitter
Och givetvis klockan
Locktången är en kompis

C ya dont wanna be ya, love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0