L to the ördaaaag

Hey you! Det är C. Jag har inte kunnat skriva för min internet har fuckat sig hela tiden. Och hela datorn! Sorry, mitt fel! Idag har jag varit med Natta, mötte upp henne.. jag köpte en tröja som var på rean, för bara 49 kronor! Så gick vi till mitt favoritfik i östermalmstorg. Så kom Boel och Nora och vi åkte mot St.eriksplan, där mötte vi upp jojje, pontus och sebbe i typ några minuter och sen stack vi. Natta åkte hem för att äta och Boel ville käka så vi gick en stund in till Mcdonalds. Haha boel gjorde konstiga ljud och så blev det helt knäpptyst därinne och alla skrattade åt henne. Haha! Så åkte jag hemåt och åt, mötte jag upp Natta efter och vi stack till stan. Massa killar och så, inte för att låta överdriven men seriöst! På kvällen är det väl mest för vi var runt i hötorget, mulatter och blattar kom fram till oss och så. Helt knäppt, hela tiden. Så satte vi oss utanför Stadium på dom där bänkarna eller vad det är, så kom en hel bunt till oss. Treavor och hans kompisar.. Vi var med dom, så kom Crystal eller vad hon hette och hennes kille eller kompis. Så såg vi mickan och marilyn och sa hej!
Vi gick in för att värma oss och kassören som skulle sluta om 13 minuter, jag snackademed henne. Haha vi pratade asmycket oh jag sa att jag skulle komma dit på hennes födelsedag för hon fyllde år den 27 januari. Så frågade hon hur gammal jag är. Jag ba: Gissa? Hon ba 16- 17? Jag ba aha okej aa.. Så hon ba hur gammal? Jag ba 16. Hon ba ok! Så jag ba viska min riktiga ålder. Hon ba ärligt? Jag ba börja garva. Jag ba aa! Hon ba okej, så börja jag skratta igen. Hon ba pårikigt hur gammal? Jag ba 16. Så skratta jag igen, hon ba påriktigt? Jag ba 17. Hon ba okej. Haha så hon beslöt sig där.

- Nej men nu e jag vansinnigt trött! - Bara så ni vet.. hha! Men så gick vi runt där och så åkte vi till odenplan. Då treavor som va lite förtjust i natta ahahaha sa att jag skulle möta han för han va tvungen o säga en sak om natta. För natta sa att hon hade ått. Hahah så jag gick, han sa ingenting. Så sa han men jag följer med dig, jag b fuck! Så skrev jag till natta: in på toan!!! Hahaha... så jag ba äschjag drar nog hem, och när han kolla bort så sprang jag in till toan. Haha! Vi är bara för roliga... :)

Kommentarer
Postat av: malin

du ser då inte ut att vara 16-17 tro mig, jag är i den åldern.

2008-12-29 @ 14:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0