Julbloggning

Hela julaftonen har varit lugn och skön! Vad har ni haft för påhitt? Jag har inte hunnit skriva men jag har fått mycket julklappar! En bok också som jag ville ha som jag tänker läsa nu. "Så dumt!" av Mia Törnblom. Jag var ute med mamma nyss, eller för en liten stund sedan. Vi hade inget att göra, eller vi ville bara ut! Så vi gick till kyrkan för att kolla stämningen, ute var det helt dött! Alla sitter väl hemma antar jag! Men i kyrkan var det ju först mysigt, fast sen blev det långtråkigt.. förlåt men jag är inte troende!
Jag har fått b.la skor, väskor, tröjor o.s.v och är riktigt nöjd med dessa! Mamma var busig som köpte något spel där man ska utsätta någon för liksom frågor och se hur smart man är. Haha jag kunde knappt några, men dom var svåra! Dom kunde inte heller dom. Leker smarta va? Haha. Dixie (min lilla vovveälskling) hon har precis haft lingonvecka så nu när den är över har hon den där tiden då hon sköter alla hennes gossedjur eller "barn". Hon går runt med dom i munnen, sköter dom och när vi kom hem imorse så hade hon hela bunten gossedjur vid ytterdörren. Hel uppstoppad familj! Haha vad taskig jag är, nej men hon är väldigt lugn när hon har den här perioden. Hon är ganska tyst! Men nu ska jag sussa, hoppas ni haft en bra julafton!

Massa mat. Men jag gillar egentligen inte julmat..

Såhär såg det ut i vårt vardagsrum

Framför kyrkan på odenplan

Gustav Vasa


Kizzzzzzzzzzzzes/ C


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du soldusat igen?

2008-12-25 @ 21:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0