It's x-mas alright

Vilken av jackorna ska jag ha på nyår? Har så svårt att bestämma mig, pick a number




1. VILA 2.H&M 3.mango 4.Lindex
Jag vaknade precis. Somsagt är jag ingen morgonmänniska om man säger så, har hemskt ont i nacken. Det är skönt när det är sådär mysigt mörkt ute så man inte får värsta solskenet direkt när man vaknar. Jag älskar när det är mörkt! Jag och familjen ska ut och köpa julmat snart och sedan ska jag träffa Elin. Vi ska också gå på bio tror jag, det ska nog bli twighlight eller någon sådan. Karin var den enda som sa att den sög, att det var överdrivet att dom hängde i träden och flög och allting att dom såg ut som små apor. Haha det låter ju vettigt, det är iförsej en dramafilm. Ni som har sett twighlight, tycker ni den är bra? Ja, förr eller senare måste jag ju endå se den..
P to the USS/C

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha .. den heter twilight och ja den är skit bra

2008-12-22 @ 19:07:03
Postat av: Anonym

h&m :)

2008-12-22 @ 23:20:26
Postat av: caroline

var det länge sen du köpte jackan från vila aså den första? den var sjukt fin :)

2008-12-23 @ 12:27:54
Postat av: C

Nej inte speciellt länge sen:) den finns fortfarande

2008-12-23 @ 13:38:52
URL: http://jellylips.blogg.se/
Postat av: Anonym

det beror ju på vad du ska ha under jackan

2008-12-23 @ 22:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0