Home sweet home

Alla smsar mig! GAAH jag blir galen. Okej det där lät inte rätt men det är det där irriterande sms ljudet på hela tiden, alla är väl galna eftersom det är jullov! Var ute med mina brudar och vi hade sådär halvkul. Det blev inte festen vi skulle till hos Mischis och då var jag, Nora, Karolina, Boel sen Karolinas kompis Sofie ett tag och Karin stack för hon ska till kina imorgon. Hon e typ galen i kineser. Hennes land alltså! Jag kom hem nyss och jag är helt slut, vi har suttit på mcdonalds hela kvällen och ätit. Undra inte om jag är helt deppig efter några hamburgare. Nej en happymeal faktiskt! Och vi fick en robot leksak som inte funkade.. onöjda kunder!
Slänger in lite trötta bilder och sen ska jag sleepy! Kiss, C

Mamma fotade mig när jag var sliten och trött igår.. Not nice!

Min ingång var astrång för mina lådor stod öppna så jag fick typ smälla fast dom (stökigt)

Jag och min lilla gris runt halsen, köpt i N.Y! Mysigaste som finns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0