Från västkusten

Bonjour! Är i Göteborg, hade visst tillgång till datan men kommer inte sitta här mycket. Åker redan imorn igen vid fyra tiden,har lite skuldkänslor. Kanske borde stannat längre. How ever, om vädret klarnar upp lite så ska vi åka till Liseberg ikväll och se på julstämningen och sen ikväll ska vi öppna julklappar. Mys! Skulle egentligen träffat min kompis, Annastacia men hon var lite upptagen så ska träffa henne imorn på förmiddagen. Hittills har allt gått bra, sov btw som en stock på tågresan. Vi hade bordsplatser och vi satt helt ensamma så jag passade på att sträcka ut mig och somnade i två timmar. Hahahahahha, juste! När jag kom ut ur tåget så smsade jag sen ba : DOOOONK!!! Jag gick rakt in i en stolpe, yey me! Haha, roligt värre. Sen i bilen, det är en sån där sport bil som det inte finns dörrar till baksätet. Och givetvis tänkte inte jag på det så jag hoppade in och tänkte inte alls på att daniel stod utanför.. Silly me! Aja, juste. Jag kommer inte kunna fixa eller lägga in några bra bilder. Jag glömde kameran, men tar foto med min mobil kamera.

C ya dont wanna be ya, Love M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0