Avslutning

Hejsan! Slutade tidigt idag, typ vid 11 och så stannade jag ett tag för att säga hejdå till alla. Tog jag bussen till odenplan och mötte Alex. Där så var det jätteskumt eftersom jättemånga vinkade och så till mig.. t.ex var det en utlänsk man som satt bredvid mig på busshållsplatsbänken och tittade på mig hela tiden när jag skrev ett sms på min telefon.
När han skulle ta bussen tittade han på mig eftersom han trodde jag skulle på den för typ alla bussarna som har möilighet hade gått förbi. Han satte sig på bussen med sin kompis och började hysteriskt vinka till mig. Jag låtsades att jag inte såg honom och bara låt bussen rulla iväg. Så var det en kille som satt och spelade trumpet med sin pappa sån som tigger pengar. Jag tyckte så synd om honom för jag hade inte en enda krona. Han tittade jävligt mycket. Men han var iallfall söt! Men nu ska jag bort från datorn! Chiao, C


Så ringde jp mig och han kommer hem på söndag vad glad jag blir! Jag har inte träffat han på ett år säkert.. wee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0