Afrim and Borggrens at ma house!

Tjabbbaa, länge sen jag skrev. Har verkligen inte hunnit. Bland alla rea kläderna har jag fart i dagar känns det som. Haha! Har inte direkt köpt massor. Men lite smått och gott,orkade tyvärr inte lägga in bild på allt. Förutom en tröja :) Sov hos mella igår. Vid 22.00 kom jag fram. Jag hade så extremt tråkigt så satte mig på tåget och åkte. Vaknade av hennes hund fanny, ohmy. Den låter asså,hah! Men kvällen var awesome! Åkte till stan och träffade Saga, vi strosade runt och fick hem 2 tröjor. Aja,nu sitter jag,saga och mella här och jag och mella har fotat lite.. 109 bilder,haha! Men slänger upp några samt bilden på ena tröjan.
Peace and love biatches! M

Från Bikbok, 150kr från rean! Såååå min.
klicka bara på bilderna för att få dom större babes! :)

        

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!



Vill du få hem presentkort i brevlådan? Då ska du ta och bli medlem på den här sidan http://www.gratismode.se/?c=28654 det är otroligt lätt att få poäng. Registrerar du dig via mig får du 50 p + att du får 30 poäng till bara genom att klicka på några länkar. Du får också poäng genom att skriva om sidan på din blogg eller bilddagbok :) Med lite hjälp av dina vänner så kan du också tjäna upp till 50 p. Det som är extra bra med denna sida är att man kan välja presentkort från vilken butik man vill t.ex. Nelly.se, H&M, Gina Tricot, Åhléns ja you name it. Man kan få upp till 1000 kr i ett presentkort!



Kram och lycka till!

2008-12-28 @ 20:45:52
Postat av: Anonym

gud så fin tröja från bikbok! tror du de finns kvar?

2008-12-29 @ 02:45:17
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-12-29 @ 02:50:29
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: M

Jag tog den sista xs,men man vet aldrig på andra bikbok. Och mellandags rean är väl slut nu typ? ;)

2008-12-29 @ 15:13:44
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0